Cashless betalen


Er kan bij de BMHV niet met contant geld afgerekend worden. Betalingen kunnen gedaan worden door te:

  • Pinnen: zowel leden als bezoekers kunnen (contactloos) betalen met hun pinpas. 
  • Betalen met de easybadge app of easybadge sleutelhanger


Easybadge

Alle leden van de BMHV kunnen gebruikmaken van de cashless betalen app van easybadge, of de sleutelhanger die aan de bar te verkrijgen is.

Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.


De easybadge app downloaden

Klik op onderstaande links om de app te downloaden op je mobiele telefoon. Na het downloaden kun je de app hier activeren.


Saldo laden


Voordat je kunt betalen met je cashless betalen app moet je saldo laden. Er zijn drie manieren om saldo te laden:


  1. Thuis, via easybadge Self Service. Het saldo dat je op de app laadt reken je af met een iDEAL betaling direct via je eigen bank. Klik hier om in te loggen.
  2. Mobiel, via de app zelf. Op dit moment alleen beschikbaar voor Android toestellen, maar binnenkort ook voor de iPhone.
  3. In het clubhuis, aan de kassa. Dit kan een barmedewerker voor je doen. Het saldo dat je op de pas laadt reken je af met een PIN betaling.


Saldo besteden


Iedere keer dat je een consumptie afrekent met de app besteedt je een deel van het beschikbare saldo. Zodra het saldo is opgebruikt dien je eerst nieuw saldo te laden.


Saldo controleren


Het saldo kun je op drie manieren checken:


  1. Via easybadge Self Service. Klik hier om in te loggen.
  2. Via de app.
  3. Aan de kassa in het clubhuis.


Kan ik met de app ook ergens anders betalen?


Nee, met het saldo op de app kan alleen in het clubhuis van de BMHV worden afgerekend.


Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?


Saldo op de app kan niet worden teruggestort op een bankrekening of contant worden teruggegeven.


Wat moet ik doen als ik mijn inloggegevens kwijt ben?


Om jouw persoonlijke gegevens zelf te onderhouden om bijvoorbeeld je wachtwoord te veranderen is er een website beschikbaar: easybadge Self Service. Zodra je de app hebt geactiveerd, ontvang je automatisch een email met inloggegevens voor easybadge Self Service. Je gebruikt deze inloggegevens ook om op de app in te loggen. Bewaar deze gegevens goed. Als je je inloggegevens kwijt bent, dan kun je deze hier opnieuw opvragen.


Wat moet ik doen bij een incorrecte afboeking van saldo?


In het (onwaarschijnlijke) geval dat er onterecht saldo is afgeboekt van je app, dan kun je een correctieverzoek emailen naar webmaster@bmhv.nl. Er zal uiteraard eerst gecheckt worden of de correctie terecht is.


Waar kan ik zien welke aanbiedingen er zijn?


Je kunt op twee manieren zien welke aanbiedingen er door de sponsors van de club op dit moment beschikbaar zijn gesteld.


  1. Via easybadge Self Service. Klik hier om in te loggen.
  2. Via de app.


Zijn er kosten verbonden aan de ledenpas?


Nee, de app wordt je gratis aangeboden.


Wat gebeurt er na beëindiging van mijn lidmaatschap?


Na beëindiging van het lidmaatschap kan nog steeds worden betaald met de app.

Share by: